معرفی بزرگترین شرکت های تولیدکننده مبلمان اداری در جهان(1)

2 سال پیش ادمین جوان
معرفی بزرگترین شرکت های تولیدکننده مبلمان اداری در جهان(1)

 

______________________________

 

1-هرمان میلر(Heman Miller)

heman miller logo

__________

 

هرمان میلر در سال 1905 با نام شرکت مبلمان ستاره تأسیس شد. در سال 1909، درک جان دی پری به عنوان منشی در این شرکت مشغول به کار شد و در سال 1919، زمانی که به شرکت مبلمان ستاره میشیگان تغییر نام داد، رئیس آن شد.دی پری و پدر همسرش ، آقای هرمان میلر، 51 درصد از سهام شرکت را در سال 1923 خریداری کردند و نام آن را به شرکت مبلمان هرمان میلر تغییر دادند. این شرکت در سال 1960 رسما با نام هرمان میلر،آغاز به کار کرد.

 

ساختمان مرکزی شرکت هرمان میلر

__________

 

تا سال 1930، این شرکت فقط مبلمان چوبی سنتی تولید می کرد.اما با آغاز بحران اقتصادی بزرگ آمریکا ، شرکت مجبور شد برای زنده ماندن در بازار ساخت محصولات جدید را تجربه کند.بنا بر این مجبور شد علیرغم میل باطنی ، Gilbert Rohde، طراح و متخصص در طراحی های مدرنیته را استخدام کند.گیلبرت شرکت را در مسیر جدیدی قرار داد و در سال 1933، هرمان میلر اولین خط مبلمان مدرن را در نمایشگاه "قرن پیشرفت" در شیکاگو ارائه کرد.

.

خط تولید شرکت هرمان میلر

__________

 

در سال 1941، هرمان میلر یک نمایشگاه در شیکاگو و نمایشکاه دیگری در شهر نیویورک افتتاح کرد.

شرکت هرمان میلر در سال 1942 تحت نظارت Gilbert Rohde ، با معرفی گروه " Modular Executive Office" وارد بازار  تولید مبلمان اداری شد، و بدین ترتیب اولین خط تولید بزرگ و مجهز در زمینه مبلمان اداری راه اندازی شد.

Rohde Gilbert در سال 1944 درگذشت  و طراح خبره دیگری به نام "جورج نلسون"، که در سال 1945 به عنوان مدیر طراحی به شرکت پیوسته بود ، جایگزین او شد. نلسون در طول چهار دهه، هم از طریق ایده های شخصی خود و هم از طریق طراحان زبده ای که به خدمت گرفته بود ، هرمان میلر را تحت تأثیر قرار داد.در همین دوران بود  که هرمان میلر با ارائه طرح های Noguchi table  و  Eames Lounge Chair و  Marshmallow sofa و Ball clock Clock و مدل Sling sofa

در این زمینه به شهرتی جهانی دست یافت.

marshmallow sofa-herman miller

__________

 

در سال 1961، هرمان میلر، بخش تحقیقاتی هرمان میلر را درایالت میشیگان، راه اندازی کرد.این بخش موفق شد خط تولید "Action Office" را در سال 1964 تحت نظارت رابرت پراپست و با کمک طراحی "استودیوی طراحی جورج نلسون" در نیویورک توسعه دهد. اگرچه خط اولیه، به نام "Action Office I" خیلی موفقیت آمیز نبود، Propst را به توسعه خط "Action Office II" سوق داد، که نتیجه آن رونمایی از پروژه بزرگ "اطاقک اداری" بود. Action Office II محیط اداری را متحول کرد. در سال 1978، Action Office II به سادگی به "Action Office" تغییر نام داد. خط تولید محصولات Action Office تا سال 1998 بیش از5 میلیارد دلار فروش داشت.

در سال 2010، هرمان میلر شرکت Colebrook Bosson Saunders را که یک شرکت طراحی و تولید مبلمان ارگونومیک است، را خریداری کرد

__________

 

همچنین هرمان میلر در آوریل 2021 در یک معامله 1.8 میلیارد دلاری شرکت Knoll را خریداری کرد و در نوامبر سال 2021، این شرکت به MillerKnoll تغییر نام داد.

در پایان سال 2021 میزان گردش مالی شرکت هرمان میلر حدود   1964  میلیون دلار اعلام شد.

صندلی اداری هرمان میلر

__________

همچنین مطالعه شود:

 

معرفی بزرگترین شرکت های تولید کننده مبلمان اداری جهان(2)

 

مبلمان اداری ... صندلی اداری ... میز اداری ... صندلی مدیریت ... میز مدیریت ... صندلی کارشناسی ... میز کارشناسی

صندلی کارمندی ... میز کارمندی ... صندلی گیمینگ ... میز کامپیوتر

آخرین مقالات

راهنمای خرید میز کارمندی خوب

5 ماه پیش

9 راهکار برای دستیابی به یک فضای اداری مناسب

5 ماه پیش

واحد نمونه استاندارد در سال 1402

5 ماه پیش
All rights reserved for javan office furniture ©