معرفی بزرگترین شرکت های تولیدکننده مبلمان اداری در جهان(2)

2 سال پیش ادمین جوان
معرفی بزرگترین شرکت های تولیدکننده مبلمان اداری در جهان(2)

 

______________________________

 

2-استیل کیس(Steelcase)

 

__________

Steelcase به عنوان شرکت مبلمان اداری فلزی در سال 1912 توسط Peter M. Wege در ایالت میشیگان تاسیس شد. Wege(موسس شرکت) یک فرد با تجربه در زمینه تولید ورق فلزی و صنایع نسوز بود و قبل از راه اندازی شرکت تقریباً 25 اختراع ثبت کرده بود. اولین محصولات شرکت steelcase شامل گاوصندوق های فلزی نسوز و کمدهای بایگانی چهار کشو بود که Wege آن ها را اختراع و تولید کرد.

در سال 1914، این شرکت اولین مجوز رسمی تولید محصول خود را که یک سبد زباله فولادی نسوز بود ، دریافت کرد. نام این محصول ویکتور بود.ویکتور به دلیل وزن سبک آن و توانایی آن در جلوگیری از آتش سوزی در زمان سیگارکشیدن درداخل خانه وبه ویژه در محل کار ، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

 

__________

 

در سال 1915، این شرکت برای نخستین بار اقدام به طراحی و تولید 200 میزفلزی برای اولین برج آسمان خراش بوستون(برج هاوس) نمود و این اتفاق منجر شد به شروع  تولید و توزیع میزهای فولادی . در سال 1937، این شرکت با فرانک لوید رایت(تولید کننده مبلمان اداری) در قالب یک پروژه اقدام به همکاری نمود که  این همکاری دو سال به طول انجامید و منجر به ایجاد نخستین مبلمان اداری مدرن شد.

__________

 

نام Steelcase نتیجه یک کمپین تبلیغاتی برای تبلیغ مبلمان اداری فلزی بر بستر چوب بود و در سال 1921 یک علامت تجاری شد. این شرکت در سال 1954 به طور رسمی نام خود را با عنوان کمپانی Steelcase  ثبت رسمی نمود.

این شرکت در اواخر دهه 60 میلادی به دلیل حجم بالای فروش خود به عنوان رهبر صنعت مبلمان شناخته شد. Steelcase در طول دهه 70 قلمرو محصولات خود را  به بازارهای جدیدی از جمله آسیا، اروپا و شمال آفریقا گسترش داد.

در سال 1973، این شرکت خط مبلمان سری 9000 را معرفی کرد.یک محصول اداری خاص  که به یکی از پرفروش‌ترین برندها و برند شاخص شرکت تبدیل شد.در همان سال، این شرکت طی یک قرارداد تجاری بزرگترین محموله مبلمان را برای برج جدید sears ساخت. تحویل شامل 43565 قطعه مبلمان و تجهیز44 طبقه مبله بود.

steelcase product

__________

 

در طول دهه های 80 و 90میلادی شرکت  Steelcase با توجه به تغییرات به وجود آمده در محیط اداری و اقتصاد ، رویکرد خود را به سمت طراحی و ایجاد محصولات جدید در پاسخ به این نیازها تغییر داد. دفتر مرکزی فعلی شرکت در سال 1983 در شهر میشیگان ساخته شد.همچنین در سال 1989، Steelcase شرکت هلدینگ توسعه  Steelcase Inc افتتاح شد. این مرکز شامل ده آزمایشگاه تحقیقاتی و فضای کاری برای تشویق همکاری در توسعه محصولات بود.

 

Steelcase در سال 1998 با نماد SCS به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد. در طول دهه 2000 میلادی ، Steelcase نیروی کار خود را سازماندهی مجدد کرد و شروع به ادغام فناوری های مدرن در محصولات خود کرد. در سال 2000 ، این شرکت دانشگاه Steelcase را افتتاح کرد که مرکزی برای توسعه و تحقیق و یادگیری مستمر کارکنان است. کارخانه مبلمان چوبی Steelcase در کالدونیا ، گواهینامه LEED را در سال 2001 به دست آورد و اولین کارخانه ای بود که این گواهی را دریافت کرد. در سال 2002، Steelcase با IBM برای ایجاد و راه اندازی پروژه BlueSpace ، پروژه نمونه اولیه "دفتر هوشمند" که با استفاده از فناوری های جدید اداری طراحی شده بود، شریک شد.

__________

 

میزان گردش مالی شرکت steelcase  تا پایان سال 2021 حدود 2600 میلیون دلار برآورد شده است.

 

 

همچنین مطالعه شود :

 

معرفی بزرگترین شرکت های تولیدکننده مبلمان اداری در جهان(1)

 

مبلمان اداری ... صندلی اداری ... میز اداری ... دکوراسیون اداری

آخرین مقالات

راهنمای خرید میز کارمندی خوب

4 ماه پیش

9 راهکار برای دستیابی به یک فضای اداری مناسب

4 ماه پیش

واحد نمونه استاندارد در سال 1402

4 ماه پیش
All rights reserved for javan office furniture ©