تفاوت میز کارشناسی و کارمندی

3 سال پیش
تفاوت میز کارشناسی و کارمندی



تقریبا می توان گفت یک میز اداری مهمترین جزء از اجزای مبلمان اداری می باشد. یک میزاداری مناسب بنا بر نیاز کارمندان انتخاب می گردد.

در ادامه تفاوت های عمده و اصلی

میز کارشناسی با میز کارمندی

را بررسی می کنیم.
آشنایی با میز کارشناسی و تفاوت آن با میز کارمندی

ویژگی های میز کارمندی

کارشناس و کارمند دو رده رایج درهراداره‌ و سازمان هستند. هردوی این مشاغل(کارمند و کارشناس)با توجه به کاری که انجام می‌دهند میزهای متفاوتی نیز دارند. نکته قابل توجه این است که در میزهای کارمندی و کارشناسی نیز تنوع بسیار بالایی وجود دارد. مهم ترین تفاوت‌های میز کارمندی و کارشناسی عبارتند از سایز، دارا بودن ال و همچنین قابلیت استفاده در خانه.

میز کارمندی را به عنوان میز کار در خانه نیز استفاده می‌کنند و برخی به علت جمع و جور بودن این میزها به عنوان میز تحریر و یا به عنوان میز کامپیوتر استفاده می‌کنند. در مبلمان اداری جوان رنگ‌ها و اندازه‌ها به دلخواه مشتریان قابل تغییر است به همین دلیل می‌توانید از این میزها برای اتاق نوجوانان به صورت ست با دکوراسیون اتاق، سفارش دهید. اندازه میز کارمندی با توجه به اندازه فضا در نظر گرفته می ‌شود.



بررسی تفاوت های میز کارمندی و کارشناسی

 

 

 

میزهای کارمندی را می توانید مطابق با هر سلیقه و با داشتن هر هزینه‌ای انتخاب نمایید. اندازه میز کارمندی با توجه به اندازه فضا در نظر گرفته می ‌شود. یک میز بزرگ در یک فضای کوچک برای استفاده بیشتر به زیبایی محیط صدمه می‌ زند و بهتر است با استفاده از کشوها و کمدها این مسئله را جبران کنید. میزهای کارمندی فضا و حریم کارکنان را از همدیگر مجزا می کند‌

خیلی از کارکنان علاوه بر سطح میز نیاز به فضاهای دیگر مانند کشو هم دارند که بتوانند اسناد و مدارک خود را در آنجا نگهداری کنند و در صورت لزوم از دسترس دیگران دور نگه دارند و قفل کنند.و یا اینکه آیا میز کارمندی شما جای کیس کامپیوترداشته باشد یا خیر؟

ویژگی های میز کارشناسی

هر کارشناس با توجه به نوع تخصص خود نیاز به نوع خاصی از میز کارشناسی دارد. توجه به نیاز وشغل هر فرد باعث انتخاب انواع گوناگونی از میزها می شود که این انتخاب کمک زیادی در بالا بردن انرژی در کارمندان و سلامتی این افراد دارد.

میزهای کارشناسی فقط در محیط‌ های اداری استفاده می ‌شوند و مورد استفاده مدیران میانی و کارشناسان رده بالا است.این میز برخلاف میز کارمندی دارای "ال" می باشد و تفاوت اصلی میز کارشناسی و کارمندی در طول میز و دارا بودن ال است.

بررسی تفاوت های میز کارمندی و کارشناسی


شرکت مبلمان اداری جوان تولید کننده انواع میزهای کارمندی و کارشناسی و مدیریتی( با در نظر گرفتن ارگونومی و کیفیت بالای متریال) می باشد.لازم به ذکر است
میز های کارمندی و کارشناسی در دو دسته جنس ام دی اف و وکیوم ساخته می شود.

همچنین این میزها به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های برش موجود در کشور، با دقت و ظرافت بسیار بالایی برش می‌ خورند و لبه ‌های آن ها با نوار پی وی سی 2 میلی‌متری عایق می ‌شود.



چند تفاوت اساسی میز کارشناسی و کارمندی:

یکی از مهمترین تفاوت های میز کارمندی و کارشناسی ابعاد این میزها می باشد. طول استاندارد میز کارشناسی در حدود180 سانتی متر است.و طول استاندارد میز کارمندی 160 سانتی متر می باشد.البته لازم به ذکر است که این ابعاد قابل تغییر می باشد که در مرحله ثبت سفارش توسط کارشناسان واحد فروش شرکت مبلمان اداری جوان، این ابعاد به دلخواه مشتری می تواند تغییر کند.

میز کارشناسی دارای "ال" می باشد که با توجه به چپ دست و یا راست دست بودن فرد استفاده کننده از میز می توان این آپشن را هم تغییر داد.

در راستای ساماندهی و نظم دهی به لوازم کار، میز میتواند کشوی هوایی داشته باشد و یا اینکه از یک زیر میزی و یا فایل متحرک برای قرار گرفتن در قسمت زیر میز استفاده شود.

 

بیشتر بخوانید

>> نقش صندلی اداری طبی استاندارد در جلوگیری از بیماری های ستون فقرات <<

 

آخرین مقالات

راهنمای خرید میز کارمندی خوب

5 ماه پیش

9 راهکار برای دستیابی به یک فضای اداری مناسب

5 ماه پیش

واحد نمونه استاندارد در سال 1402

5 ماه پیش
All rights reserved for javan office furniture ©