نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402

11 ماه پیش پیمان پاکدل
نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402

نمایشگاه بین المللی مبل تهران

نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402 فرصتی برای طراحان و سازندگان مبلمان است تا محصولات خود را به بازارهای ایران و جهان معرفی کنند. فروشندگان مبلمان نیز از این فرصت استفاده می‌کنند و مدل‌های دل‌خواه مبلمان خانه و اداری را از بین برندهای مختلف انتخاب و خریداری می‌کنند. نمایشگاه بین المللی مبلمان تهران فرصتی ایجاد می‌کند تا جدیدترین مدل‌های مبلمان خانگی و اداری را ببینید و از قیمت آنها باخبر شوید.

نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402

محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در بزرگ‌راه چمران، فضایی برای برپایی نمایشگاه‌های صنایع مختلف، و معرفی آنها به بازارهای ایران و جهان است. نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402 نیز در همین مکان بازگشایی می‌شود. این نمایشگاه، همچون سال‌های گذشته، پذیرای تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان صنعت مبلمان کشور است. تاریخ نمایشگاه مبل تهران را به خاطر بسپارید.

هدف‌‌های نمایشگاه بین المللی مبل تهران

  • معرفی ایران به‌عنوان یکی از قطب‌های تهیه و تولید مبلمان در منطقه، یکی از مهم‌ترین هدف‌های نمایشگاه بین المللی مبلمان است. 
  • بازاریابی برای تولیدکنندگان صنعت مبلمان نیز از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری نمایشگاه بین المللی مبلمان در تهران است.
  • با حضور بهترین برندهای تولیدکننده مبلمان در نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402، نیازهای بازار داخلی ایران از میان بهترین‌های تولید مبلمان تامین می‌شود.
  • یکی دیگر از هدف‌های برپایی نمایشگاه بین المللی مبلمان تهران، شناسایی توانمندی‌های تولیدکنندگان ایرانی است.
  • با شرکت برترین برندهای مبلمان در نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402، توانمندی‌های تولیدکنندگان مبلمان شناسایی می‌شود. همین نکته می‌تواند زمینه را برای صادرات مبلمان فراهم کند.

تاریخ نمایشگاه مبل تهران

تاریخ نمایشگاه مبل تهران در سال 1402 مشخص شده است. بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سازندگان مبلمان ایران در تاریخ 14 تا 17 تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران به دور هم جمع می‌شوند. اگر ساکن تهران نیستید و قصد دیدار از این مجموعه مبلمان خانگی و اداری را دارید، برنامه حضور خود را در تهران مشخص کنید. اگر نیاز به محل اقامت دارید، آن را از پیش رزرو کنید. هوای تیرماه در تهران گرم است و برای دیدار از نمایشگاه بهتر است لباس سبک و کفش راحت بپوشید. فراموش نکنید، بطری آب هم همراه خود داشته باشید.

نمایشگاه بین المللی مبلمان و مزایای بازدید از آن

دیدار از نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402 می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد:

  • آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها در صنعت مبلمان کشور یکی از دستاوردهای دیدار از نمایشگاه بین المللی مبلمان است.
  • شناخت جدیدترین تولیدات مبلمان از دیگر برتری‌های دیدار از نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402 است.
  • شناسایی برندهای برتر تولید مبلمان در ایران هم تنها با دیدار از نمایشگاه بین المللی مبل تهران انجام‌شدنی است.
  • حضور در نمایشگاه مبلمان تهران فرصتی برای آشنایی مدیران صنایع چوب و دیگر صنایع وابسته پدید می‌آورد.
  • از دیگر مزایای دیدار از نمایشگاه بین المللی مبلمان، برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان مبلمان است که هم‌زمان در محل نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
  • با دیدار از نمایشگاه بین المللی مبلمان، امکان مقایسه بین محصولات مختلف را پیدا می‌کنید. 
  • با مقایسه قیمت مبل اداری در برندهای مختلف، شما می‌توانید بهترین و به‌صرفه‌ترین آنها را برای شرکت مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید. البته خرید مبلمان خانگی هم از نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402 همین برتری را دارد. 
  • با بازدید از نمایشگاه بین المللی مبلمان، شما در زمانی کوتاه، به اطلاعاتی جامع و کامل درباره این صنعت و تولیدکنندگان آن دست می‌یابید.
  • اگر شما در صنعت مبلمان فعالیت دارید و در جست‌وجوی فرصتی شغلی مناسبی برای خود می‌گردید هم نباید تاریخ نمایشگاه مبل تهران را فراموش کنید.
  • شاید شما از فعالان صنعت مبلمان هستید و به دنبال ایده‌های جدید می‌گردید. در این صورت هم نباید شانس دیدار از نمایشگاه بین المللی مبلمان تهران را از دست بدهید.
  • توجه داشته باشید که صاحب‌نظران این صنعت در تاریخ نمایشگاه مبل تهران در یک محل جمع می‌شوند. پس امکان مشورت با فعالان این صنعت را از دست ندهید.
  • دیدار و گفت‌وگوی شما با مدیران برندهای مطرح در صنعت مبلمان نیز با حضور شما در نمایشگاه بین المللی مبل تهران امکان‌پذیر می‌شود.
  • دیدار از نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402 امکان شرکت در کارگاه‌های تخصصی را هم برای شما فراهم می‌کند. 
  • تاریخ نمایشگاه مبل تهران نزدیک است. از اکنون برای آن برنامه‌ریزی کنید.

چه کسانی باید از نمایشگاه بین المللی مبلمان بازدید کنند؟

دیدن تازه‌های مبلمان برای همه مردم لذت‌بخش است، اما این دیدار برای برخی مردم جنبه حرفه‌ای پیدا می‌کند:

طراحان دکوراسیون داخلی

طراحان دکوراسیون داخلی همواره باید از تازه‌های صنعت مبلمان باخبر باشند. دیدار از نمایشگاه بین المللی مبل تهران فرصتی برای این گروه از شهروندان پدید می‌آورد تا مدل‌های مختلف مبلمان و سازندگان آنها را شناسایی کنند. به این ترتیب، در زمان اجرای پروژه‌های مختلف، دسترسی آنها به تولیدکنندگان مبلمان آسان‌تر می‌شود. اگر شما هم از طراحان دکوراسیون هستید، تاریخ نمایشگاه مبل تهران را به یاد داشته باشید.

فروشندگان مبلمان خانگی

برخی از فعالان صنعت مبلمان کشور تولیدکننده نیستند و نقش توزیع‌کننده و فروشنده را به‌عهده دارند. بسیاری از این عده در فروش مبلمان خانگی فعالیت دارند. نمایشگاه بین المللی مبلمان فرصتی برای این گروه از بازاریان فراهم می‌کند تا مدل‌های مناسب را شناسایی و خریداری کنند.

فروشندگان مبلمان اداری

فضای نمایشگاه بین المللی مبلمان فرصت مناسبی برای فروشندگان مبلمان اداری هم فراهم ساخته است. در این نمایشگاه، شما می‌توانید مبلمان اداری مانند جلومبلی اداری را ببینید و از انواع و قیمت آنها باخبر شوید.

صادرکنندگان مبلمان

تفاوتی ندارد شما صادرکننده مبلمان خانگی هستید یا مبلمان اداری در حیطه کاری شما قرار می‌گیرد. در این نمایشگاه، بهترین و جدیدترین تولیدات مبلمان اداری و خانگی در معرض نمایش گذاشته می‌شود. با شناسایی تولیدکنندگان مبلمان اداری، شما می‌توانید هر زمان که اراده کنید، از قیمت مبل اداری باخبر شوید.

انواع مبلمان در نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402

تاریخ نمایشگاه مبل تهران نزدیک است. در این نمایشگاه، از انواع مبلمان دیدار خواهید کرد که مبلمان خانگی و اداری دو گروه اصلی آنها به شمار می‌رود.

مبلمان خانگی

مبلمان خانگی شامل کالاهای مختلفی است. مبلمان راحتی و مبلمان استیل از پرکاربردترین انواع مبلمان خانگی است. انواع بوفه، کمد، کنسول و ویترین بخش دیگری از مبلمان خانگی را تشکیل می‌دهد. در نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402، شما با انواع میزهای جلومبلی و میز لوازم صوتی و تصویری نیز آشنا می‌شوید. 

انواع مبلمان ناهارخوری و سرویس خواب هم بخش‌های دیگر این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. مبلمان کودک و نوجوان هم بخش دل‌پذیر نمایشگاه است که شانس دیدن آن را نباید از دست بدهید. شاید مبلمان فضای باز مورد نظر شما باشد که دیدار آن هم با حضور در نمایشگاه بین المللی مبلمان تهران دست‌یافتنی است. 

مبلمان اداری

مبلمان اداری وسایلی را در بر می‌گیرد که در اداره‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته برخی از این تجهیزات مانند کتابخانه، میز کامپیوتر و قفسه‌های پرکاربرد در دکوراسیون خانه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از نمونه وسایلی که در بخش مبلمان اداری نمایشگاه بین المللی مبل تهران 1402 به نمایش گذاشته می‌شود، باید به میز و صندلی اداری، پارتیشن‌، گیشه و کانتر اشاره کنیم. انواع جلومبلی اداری را هم در این بخش ببینید و انتخاب کنید. صندلی‌های آمفی‌تئاتر و سیستم‌های بایگانی هم در این بخش قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که چیزی به تاریخ نمایشگاه مبل تهران نمانده است.

پیش از دیدار از نمایشگاه بین المللی مبل تهران، برای حضورتان در این رویداد مهم برنامه‌ریزی کنید. اگر از فعالان صنعت مبلمان هستید و نیاز به مشارکت با دیگر سازندگان مبلمان دارید، کارت ویزیت خود را همراه بیاورید. همچنین اگر به دنبال فرصت تجاری خوبی می‌گردید، بهترین زمان برای معرفی خودتان به صاحبان این کسب‌وکار فراهم شده است. مبلمان اداری جوان نیز پذیرای شما فعالان و علاقه‌مندان صنعت مبلمان کشور است.

آخرین مقالات

راهنمای خرید میز کارمندی خوب

5 ماه پیش

9 راهکار برای دستیابی به یک فضای اداری مناسب

5 ماه پیش

واحد نمونه استاندارد در سال 1402

5 ماه پیش
All rights reserved for javan office furniture ©